Hi, Ik heb ook een GPS Horloge gekocht. Ik las in een van de forums:
Voor het toegevoegde nummer heb ik de APN instellingen aangepast. Zou je het apparaat opnieuw willen opstarten en controleren of hij het nu naar behoren doet?
Kan iemand mijn apn instellingen checken?
Grt,
MikeG
*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Beste antwoord door Thomas van KPN
Hoi @MikeG.38, welkom op het forum! Die specifieke instellingen heb ik zo snel niet, maar ik kan de APN “Prepaidinternet” voor je aanzetten. Volgens mij is dat vaak een vereiste voor GPS horloges. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?
Hoi @MikeG.38, welkom op het forum! Die specifieke instellingen heb ik zo snel niet, maar ik kan de APN “Prepaidinternet” voor je aanzetten. Volgens mij is dat vaak een vereiste voor GPS horloges. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.