Beste KPN,
Op 19-07-2016 heb ik een abonnement (KPN 2015 Zorgeloos Standaard HS2) afgesloten voor een looptijd van 2 jaar. Bijna 3 jaar later betaal ik nog steeds dezelfde prijs voor een abonnement waarvan ik de telefoon al heb afbetaald, omdat ik het abonnement nog niet had verlengd. Ik begreep van medewerkers van de KPN in de winkel en via de chat dat ik hier een compensatie voor kon aanvragen en in de winkel werd ik hier later voor doorverwezen naar kpn.com/toestelformulier. Ik kreeg op mijn ingevulde formulier snel reactie, mijn complimenten hiervoor, maar naar aanleiding van deze uitkomst heb ik een vraag. In de uitkomst staat: 'Op basis van de door u aangeleverde informatie via kpn.com/toestelformulier, constateren wij dat u niet te veel toestelkosten hebt betaald voor uw Apple iPhone SE 16GB' en dit begrijp ik, want de telefoon is in de twee loopjaren van het abonnement gewoon afbetaald, maar ik heb afgelopen jaar wel betaald voor een abonnement waarin een telefoon is verrekend terwijl ik deze telefoon al had afbetaald. Heb ik recht op een teruggave van deze kosten?
Ik hoor graag van jullie.
Vriendelijke groet.
Beantwoord
Abonnementskosten na afloop contract
Beste antwoord door Marina_
Goedemorgen @Lien123 , Zoals ik het lees heb je recht op teruggave van deze kosten. Bij de oude abonnementen zitten toestelkosten onlosmakelijk verbonden aan de maandelijkse kosten. De enige manier waarop we die kunnen splitsen is als je over gaat naar een abonnement uit de huidige linie. Verlengen is daarin de makkelijkste optie. Dit omdat je dat zelf via je MijnKPN kunt regelen en het dan ook gelijk ingaat. Vervolgens kan ik je gegevens doorzetten naar de afdeling toestelkosten voor een aanvullende creditering voor de tussenliggende periode waarin je nog wel toestelkosten hebt betaald. Als je pertinent niet wilt verlengen is er een mogelijkheid om je om te zetten naar een maandelijks opzegbare sim only, maar ook dat betreft sim only uit de huidige linie. Welke keuze je ook maakt, ik kan je helpen. Zou je daarvoor 06-nummer, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Ik zie je reactie graag tegemoet.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.