Skip to main content
Beantwoord

Belhistorie mobiele telefoon 2017 opvragen

  • 6 juli 2019
  • 3 reacties
  • 176 keer bekeken

Helaas heb ik in 2017 geen gespecificeerde facturen ontvangen en vanwege een hoger beroep zaak bij de rechtbank ben ik op zoek naar bewijsmateriaal over telefonische contacten. Deze informatie is niet via de helpdesk op te vragen. Voor opsporingsambtenaren is er een apart telefoonnummer om dit soort informatie te achterhalen.

Waarom is deze service niet beschikbaar voor klanten? Op het forum zie ik dit onderwerp toch regelmatig terugkomen.

Ik kan me goed voorstellen dat KPN niet alles op haar servers beschikbaar wil houden voor haar klanten, maar in bijzondere gevallen kun je toch het archief in? Tegen een financiële vergoeding moet dat toch te organiseren zijn en niet alleen voor opsporingsambtenaren.

Wie kan me helpen?

Beste antwoord door Marina_

Hoi @Robert1965, Bijlagen waarin specificaties staan mogen we i.v.m. de wet op de privacy maximaal 6 maanden bewaren. Vandaar dat je laatste facturen deze specificaties wel hebben. De facturen waarvan je de specificaties nog wel kunt bekijken, kun je het beste opslaan voor het geval je de specificaties nog eens nodig hebt. Je kunt deze specificaties opvragen d.m.v. je dossier. Wij kunnen het dossier niet voor je opvragen. Je kunt het verzoek indienen per brief waarin je de volgende gegevens dient te vermelden: Naam, adres, mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft en een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek. Ook hebben we dan een kopie van een geldig legitimatiebewijs nodig. Voor het versturen van een kopie van je legitimatiebewijs kun je gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Je kunt het verzenden naar:
KPN Mobiel
t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Mocht je hier nog vragen over hebben, hoor ik graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • Antwoord
  • 6 juli 2019
Hoi @Robert1965, Bijlagen waarin specificaties staan mogen we i.v.m. de wet op de privacy maximaal 6 maanden bewaren. Vandaar dat je laatste facturen deze specificaties wel hebben. De facturen waarvan je de specificaties nog wel kunt bekijken, kun je het beste opslaan voor het geval je de specificaties nog eens nodig hebt. Je kunt deze specificaties opvragen d.m.v. je dossier. Wij kunnen het dossier niet voor je opvragen. Je kunt het verzoek indienen per brief waarin je de volgende gegevens dient te vermelden: Naam, adres, mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft en een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek. Ook hebben we dan een kopie van een geldig legitimatiebewijs nodig. Voor het versturen van een kopie van je legitimatiebewijs kun je gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Je kunt het verzenden naar:
KPN Mobiel
t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Mocht je hier nog vragen over hebben, hoor ik graag van je!

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 8 juli 2019
Hartelijk dank voor de tip. De brief ligt klaar voor verzending.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 9 juli 2019
Super! Mocht je later nog vragen hebben over je dossier, dan kun je ze hier uiteraard stellen 🙂

Reageer