Het klinkt als een goed plan om niet te verlengen, maar gewoon het abonnement te laten doorlopen op de oude voorwaarden. Zodra jouw oude telefoon volledig afbetaald is, vervalt dat gedeelte van de kosten. Je betaalt dan alleen nog de prijs van het abonnement op de oude voorwaarden. Jouw rekening wordt dus lager. Op deze pagina kun je alle tarieven terugvinden: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/tarieven.htm
Als je ergens een nieuwe telefoon koopt en daar het SIM-kaartje in stopt heb je een mooie nieuwe telefoon die je op de oude voorwaarden kunt gebruiken.
Voor de volledigheid ook nog even de voordelen van KPN Compleet en KPN Hussel naast elkaar.
Het klinkt als een goed plan om niet te verlengen, maar gewoon het abonnement te laten doorlopen op de oude voorwaarden. Zodra jouw oude telefoon volledig afbetaald is, vervalt dat gedeelte van de kosten. Je betaalt dan alleen nog de prijs van het abonnement op de oude voorwaarden. Jouw rekening wordt dus lager. Op deze pagina kun je alle tarieven terugvinden: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/tarieven.htm
Als je ergens een nieuwe telefoon koopt en daar het SIM-kaartje in stopt heb je een mooie nieuwe telefoon die je op de oude voorwaarden kunt gebruiken.
Voor de volledigheid ook nog even de voordelen van KPN Compleet en KPN Hussel naast elkaar.
Hallo @Mcrein Welkom hier en goed dat je je vraag op het KPN Forum stelt. Het klinkt alsof je goed hebt nagedacht over de zaken. Je hoeft ook zeker je abonnement niet te verlengen als je nu tevreden bent. Een nieuw toestel kun je ook los aanschaffen. Als je je telefoon via ons hebt aangeschaft met je huidige abonnement dan is deze na 24 maanden afbetaald. De maandelijkse aflossing zal dan ook komen te vervallen en je betaalt dan enkel de abonnementskosten. Bij een aantal oudere abonnementen waren toestelkosten en abonnementskosten bij elkaar inbegrepen: als dat bij jou zo is dan is er vanuit ons nog even actie nodig.
Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Dan kijk ik dat nog even voor je na.
Yes, dank @Mcrein Het nummer dat eindigt op ...16 is een Zorgeloos Standaard-abonnement uit 2017. Daar zullen de toestelkosten na 24 maanden wordt stopgezet!
Dat abonnement gaat dat onder de KPN Hussel-voorwaarden vallen, daar krijg je geen verdubbeling van MB’s op. Wel blijven de andere voordelen bestaan zoals gratis onderling bellen.
@Mcrein Dan zijn die 24 maanden nu al voorbij. Dus als het goed is, betaal je nu al maandelijks minder.
Nee, dat is niet het geval.De 24 maanden zijn nog niet voorbij en je kunt uiteraard in MijnKPN zien wanneer de einddatum van het contract is.
Noordzee schreef:
Dat abonnement gaat dat onder de KPN Hussel-voorwaarden vallen, daar krijg je geen verdubbeling van MB’s op. Wel blijven de andere voordelen bestaan zoals gratis onderling bellen.
Dit vanzelfsprekend wel correct. :) Kun je met dit antwoord uit de voeten, @Mcrein ?
Yes, dank @Mcrein Het nummer dat eindigt op ...16 is een Zorgeloos Standaard-abonnement uit 2017. Daar zullen de toestelkosten na 24 maanden wordt stopgezet!
Hoi @Bart_ , Ik heb natuurlijk geen inzage in de abonnementsgegevens, maar ik was uitgegaan van het door jou genoemde jaartal 2017. Jij weet mij soms aardig in de luren te leggen!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.