Afgelopen zondag kreeg ik opeens een rare email van KPN, zie hieronder.
Raar omdat ik nooit een wijziging heb doorgegeven en daarnaast omdat ik in het verleden ook nooit “2 of meerdere KPN producten op mijn adres heb aangemeld voor KPN Compleet”. Ik weet niet eens wat KPN compleet inhoud en hoef het eigenlijk ook niet te weten.
Ben oud Telfort-klant (dus bij verdwijnen Telfort zijn mijn maandelijkse Telfort-voorwaarden door KPN automatisch overgezet naar KPN, met de melding dat er verder voor mij niks zou veranderen).
Ik hoop dat dit geen poging is om mijn abonnementsvoorwaarden via een eenzijdige en slinkse weg te wijzigen. Dus: wat betekent onderstaande nu eigenlijk voor mij? Zou hieronder moeten staan volgens de email maar dat staat er natuurlijk niet.
Ik vind dit echt een vervelende mail, wat die dan ook mag betekenen. En dan nog wel verzonden door de directeur klantenservice;-)
E-mail 03-05-2020:
Onderwerp: Helaas hebben wij uw KPN Compleet voordelen stopgezet.
Helaas voldoen uw KPN abonnementen niet meer aan de voorwaarden van KPN Compleet. Hieronder leest u waarom uw voordelen zijn vervallen en wat dit voor u betekent.
Opzegging of verhuizing
U hebt een wijziging doorgegeven, bijvoorbeeld een annulering, opzegging of een verhuizing van 1 van uw KPN producten. Daardoor zijn er niet langer 2 of meerdere KPN producten op uw adres aangemeld voor KPN Compleet. Uw KPN Compleet voordelen zijn daarom komen te vervallen. Alle voorwaarden van KPN Compleet vindt u op kpn.com/compleetvoorwaarden.
KPN Compleet voorwaarden [HYPERLINK]
Met vriendelijke groet,
Jörg Kramer
Directeur Klantenservice