ik ga over een maand op vakantie naar een camping in Nederland. Om geen gedoe te hebben wil ik graag een mifi kastje met simkaart. Maar moet ik helemaal een nieuwe simkaart aanschaffen? Want ik kan mijn telefoon niet gebruiken zonder sim , en ik heb begrepen dat als de mifi met een duosimkaart wordt gebruikt, je niet je telefoon kan gebruiken. Is het slim om een prepaid aan te schaffen of een simonly die maandelijks opzegbaar is voor 1 maand met onbeperkt data? Wie heeft de gouden tip?
Beantwoord
mifi aanschaffen , welke simkaart?
Beste antwoord door Lisa
Met onze tropische temperaturen van tegenwoordig hoeven we natuurlijk de grens niet meer over.
Om je beter te kunnen adviseren heb ik een aantal vragen voor je.
- Hoe lang ben je van plan te vertoeven op de camping?
- Waarvoor wil je de wifi gaan gebruiken?
De meeste campings hebben wifi tegenwoordig (betaald en gratis). Ook wij bieden wifi aan op vele van deze campings. Zou je in je profiel willen zetten naar welke camping je gaat en of je in een huisje, tent of bijv. een staplaats voor de caravan huurt? Dan controleer ik of wij daar wifi aanbieden met welke snelheid, gratis of betaald.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.