Skip to main content
Beantwoord

Data bundel op

  • 28 augustus 2020
  • 10 reacties
  • 83 keer bekeken

LukaBerkhout1996
Deelnemer

Beste KPN,

 

Aangezien ik gewoon totaal geen contact meer kan zoeken zowel telefonisch als de chat niet

( super belachelijk) doe ik het zo wel.

Ik ben namelijk door mijn bundel van 2000 MB heen, nu heb ik 1000 MB bij gekocht en dat is ook mega snel op gegaan.

Nu zie ik dat er ineens zoveel wacht dagen bij gekomen zijn, terwijl ik verwacht had dat mijn 2000 bundel in die tijd zich ververst zou hebben.

Nu heb ik 21 dagen mega sloom internet en moet ik weet bij kopen, ik snap niet dat er extra dagen opgeteld zijn voordat ik mijn 2000 bundel weer terug heb.

 

Hoe zit dit?

 

Groetjes Luka Berkhout

Beste antwoord door Nick83

Je krijgt gewoon 1 september weer 2000 mb. Zo simpel is dat. Als je bijkoopt word het een beetje raar weergegeven met die dagen. Maar daar moet je je niets van aantrekken. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

PatrickArnhem
Helper

Idem hier. Het Webcare team van KPN is zeer selectief in het beantwoorden van vragen. Zelfs hier. Mijn vraag wordt ook niet beantwoord.

Zeer slechte service. Ik heb diverse abonnementen van KPN en ben er serieus mee bezig om over te stappen naar een fatsoenlijke aanbieder.

Succes alvast.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22105 reacties
  • 28 augustus 2020

De wachttijd op een moderator is momenteel 5 dagen.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22105 reacties
  • 28 augustus 2020

@LukaBerkhout1996 Ik begrijp dat je een abonnement hebt met 2000mb per maand. Je hebt 1000mb gekocht en die is ook op. De eerste van de nieuwe maand krijg je dan weer 2000mb. Is dat wat je bedoeld?


PatrickArnhem
Helper

Dat zou ik nog kunnen geloven. Het Webcare team op twitter en Facebook geven veel sneller antwoordt. Alleen geven ze selectief antwoord. Sinds gisteravond een vraag mbt de update van interactieve tv. Geen antwoord op gehad. Mensen die vandaag een vraag plaatsten, kregen veelal binnen een uur antwoord. Ook hier zie ik ze reageren op antwoorden bij topics, die later zijn geplaatst.


LukaBerkhout1996
Deelnemer

Ik heb de chat gevonden!

Heb een speciale app ervoor dacht ik,

Maar dat is weg dan.


LukaBerkhout1996
Deelnemer

@Joep1965  ja en nee,

 

Want ik heb toen extra mb gekocht omdat ik

Met mijn huidige pakket er over heen zat.

Ik zie nu ineens dat na de aankoop er plots nog véél meer dagen bij opgeteld zijn!!! 

Die ik moet uit wachten tot de 2000 bundel weer begint.

Ik dacht dat het zou starten met het rest aantal van mijn 1000 MB aankoop.

Maar die is op en nu moet ik weer bij kopen omdat er meer dagen bij opgeteld zijn zo vervelend.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22105 reacties
  • 28 augustus 2020

Lastig! Zijn die extra dagen niet de geldigheidsduur van die 1000mb? Ik denk dat je de eerste van de maand meer gewoon 2000mb krijgt.


LukaBerkhout1996
Deelnemer

We hopen maar dat ik begin sept 

Mijn bundel van 2000 MB heb.. zou echt geen 23 dagen nog willen wachten.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • Antwoord
  • 28 augustus 2020

Je krijgt gewoon 1 september weer 2000 mb. Zo simpel is dat. Als je bijkoopt word het een beetje raar weergegeven met die dagen. Maar daar moet je je niets van aantrekken. 


LukaBerkhout1996
Deelnemer

@Nick83  thnx! 

 

Ik heb dit nog nooit gedaan!! Daarom heel erg bedankt