Naar aandringen van mijn ouders ben ik recent overgestapt van Tele2 op ons gezamenlijke KPN-abonnement. Sinds ik m'n simkaart heb vervangen heb ik echter geen 4G op m'n iPhone SE en ook kan ik er niet meer mee bellen. Wanneer ik probeer te bellen wordt mij geïnformeerd dat mijn aansluiting ‘wegens administratieve redenen buiten gebruik is gesteld’. Hoe krijg ik weer toegang tot 4G en bellen op mijn mobiel, en waarom ben ik buiten gebruik gesteld?
Beantwoord
4G en Bellen werkt niet met nieuw abonnement
Beste antwoord door Thomas van KPN
Hoi
Misschien domme vragen maar ik ga ze toch stellen
- Is het abonnement al wel ingegaan?
- staat er rechtsbovenin wel dat je verbonden bent met ons netwerk?
- Heb je het toestel ook al herstart?
- Werkt de simkaart ook niet in een ander toestel?
Ik kijk ook graag even mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.