28 januari slachtoffer geworden van een imessage hack. Binnen 1 minuut werden 77 sms-jes gestuurd buiten de EU die buiten de bundel vallen. KPN rekent gewoon de 30 cent per sms-je en is niet bereid dit kwijt te schelden omdat ‘de dienst is geleverd’. Als ik mijn contract moet verlengen ga ik deze klantonvriendelijkheid zeker meewegen. Teleurgesteld dat KPN hierdoor verdient aan hackers zonder dat het ze iets kost. Ik vind geen enkele empathie terug bij KPN en ze gaan alleen voor eigen gewin. Ethiek en maatschappelijk verantwoord ondernemen is ver te zoeken.
KPN verdient aan hackers
Beste antwoord door Mr Stootshorn
Ik zou toch bijna denken dat u bij de KPN werkt. Heeft u kennis van de werkelijke kosten van een SMS-je. Deze zijn namelijk een fractie van de €0,30 die in rekening wordt gebracht. Zou een mooi verdienmodel zijn van de KPN om samen te werken met deze high tech hackers. Het heeft niets te maken met het volgen van de regeltjes, maar hoe je als KPN omgaat met je klanten en hier ethisch tegen aan kijkt. Als bij de bank wordt gepind op mijn rekening door een crimineel na te zijn geskimd is de bank ook coulant en verzekerd. Zij hebben geleerd. KPN zou ook mee kunnen werken door in de settings aan te geven het onmogelijk te maken om te SMS en buiten de bundel en buiten de EU. Ik ben heel benieuwd hoe u reageert als het u overkomt en er geen €20 maar €20 miljoen wordt afgeschreven. Geloof me, wat mij overkomt kan ook u overkomen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.