Skip to main content
Beantwoord

Rekening aanpassen na stopzetten Spotify

  • 13 februari 2021
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Ik heb ruim 1 week geleden bij abonnementen het vinkje verwijderd bij Spotify. Dacht hiermee dus opgezegd te hebben. Krijg vandaag nieuwe nota 12 febr tot 13 maart 2021. Toch Spotify € 9,99 in rekening gebracht. Gelijk gebeld met KPN klantenservice. Deze hebben de Spotify per heden 13 febr 2020 alsnog beëindigd/stopgezet. Nota is nog niet aangepast. Wordt het nota bedrag nog aangepast met in mindering brengen van € 9,99. Ik ben het vergeten te vragen tijdens het tel.gesprek met klantenservice.

Wie weet hier antwoord op ? 

admin: eigen topic voor jouw vraag aangemaakt 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom bij ons op het forum @Arjanenisa5, als Spotify is uitgezet nadat de factuur al is aangemaakt zal dit op de volgende factuur worden verrekend vanaf de datum dat het is uitgezet. Als het nu per 13 februari is uitgezet, wordt het vanaf die dag gecorrigeerd zodat dat klopt.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 15970 reacties
  • Antwoord
  • 17 februari 2021

Welkom bij ons op het forum @Arjanenisa5, als Spotify is uitgezet nadat de factuur al is aangemaakt zal dit op de volgende factuur worden verrekend vanaf de datum dat het is uitgezet. Als het nu per 13 februari is uitgezet, wordt het vanaf die dag gecorrigeerd zodat dat klopt.