Skip to main content
Beantwoord

"Buiten gebruik gesteld" als ik wil bellen

  • 2 maart 2021
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Hallo,

 

Ik kan ineens niet meer bellen. 

Ik hoor : buiten gebruik gesteld om administratieve redenen.

Alles wordt automatisch betaald. Heb ook geen mails van KPN ontvangen dat iets niet goed ging.

Ik heb per toeval vanavond mijn mobiel gereset om veiligheidsredenen.

Kan niets terugzetten omdat ik geen sms ontvang.

 

Hoe krijg ik dit opgelost ? 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @Timmervrouw . Welkom op het forum.

Wat een nare situatie! Gebeurde dit na de reset? Werkt internetten wel? Wat gebeurt er als iemand jou probeert te bellen?

Kun jij je profiel aanvullen en mij dan hier een seintje geven? Dan kan ik even meekijken. 

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27254 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2021

Hoi @Timmervrouw . Welkom op het forum.

Wat een nare situatie! Gebeurde dit na de reset? Werkt internetten wel? Wat gebeurt er als iemand jou probeert te bellen?

Kun jij je profiel aanvullen en mij dan hier een seintje geven? Dan kan ik even meekijken.