Skip to main content
Beantwoord

Geen verdubbeling data na omzetten abonnement

  • 21 mei 2021
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Sinds vorige maand is er een abonnement gewijzigd naar 2G met onbeperkt bellen. Voorheen kregen al onze abonnementen verdubbeling, maar bij dit abonnement niet. Waarom geldt dat voor deze niet?

 

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Dianne vd H 

De oude abonnementen vallen dan nog onder KPN Compleet. Daarbij is verdubbeling één van de voordelen. Het nieuwe, gewijzigde abonnement valt nu onder de nieuwe Hussel voorwaarden. Daarbij is geen data verdubbeling meer aanwezig.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17608 reacties
  • Antwoord
  • 21 mei 2021

Hallo @Dianne vd H 

De oude abonnementen vallen dan nog onder KPN Compleet. Daarbij is verdubbeling één van de voordelen. Het nieuwe, gewijzigde abonnement valt nu onder de nieuwe Hussel voorwaarden. Daarbij is geen data verdubbeling meer aanwezig.