Ik probeer gebruik te maken van de KPN WiFi Hotspots maar het lukt mij niet om met mijn KPN ID in te loggen bij de KPN WiFi app. Als ik mijn gegevens probeer op te vragen door "WiFi Aan" te verzenden naar 1266 dan krijg ik onderstaande SMS terug.
"Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN HotSpots niet verwerken. Neem voor meer informatie over uw accountgegevens contact op met de klantenservice via 1200. Groet, KPN"
Ik kan niet inloggen op wifi hotspot
Beste antwoord door Denise van KPN
Hallo
De manier van inloggen is afhankelijk van het type abonnement dat je hebt. Zie hieronder de instructies.
Inloggegevens met een Internet abonnement
Heb je internet voor thuis bij KPN, dan ga je naar wifi.kpn.com en log je daar in met je KPN ID. Hier vind je alle informatie en instellingen om gebruik te maken van een KPN HotSpot.
Inloggegevens met een Mobiel abonnement
Heb je een mobiel abonnement bij KPN, stuur dan een sms met de tekst HOTSPOTS AAN naar 1266 vanaf de mobiele telefoon met het KPN abonnement. Vervolgens ontvang je 3 SMS berichten met je gebruikersnaam, wachtwoord en de algemene voorwaarden. Deze informatie kun je vervolgens gebruik om in te loggen op wifi.kpn.com.
Voor verdere instructies over het gebruik van KPN HotSpot kun je de brochure downloaden. Hierin wordt stap voor stap uitgelegd hoe je via de webbrowser en via de app contact kunt maken. Lukt het dan nog niet, neem dan telefonisch contact met ons op via 0800 0402. Mijn collega's kunnen je doorverbinden naar de HotSpot desk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.