23 augustus zou mijn nieuwe abbo bij KPN actief worden (overstap van Vodafone met nummer behoud). Kan niet bellen of gebeld worden. Klantenservice heeft geen oplossing nu doorgezet naar backoffice. Hele script doorlopen alle instellingen goed. Contact opgenomen met Vodafone, die zeggen alles goed doorgegeven te hebben. Abbo afgesloten met automatische incasso, niet kunnen bellen, dus hoe kan het om admin redenen gaan en hoe is een en ander op te lossen? Is een klein zakelijk abbo en over 2 dagen gaat er nog een nr van Vodafone naar KPN… nu al spijt
Beantwoord
Niet kunnen bellen om administratieve redenen na overstap naar KPN
Beste antwoord door Alex van KPN
Dankjewel. Elkaar zonet gesproken en zoals we hebben kunnen zien werkt alles sinds vandaag weer.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.