Ik vind het niet normaal hoe je behandeld word bij KPN ik ga toch eens rondkijken naar een andere provider want bij de chats word je er constant uitgegooid of door de persoon zelf terwijl ze je vraag zogezegd even gaan bekijken. Of ineens door de dienst die je eruit gooit. En dan opnieuw contact opnemen heeft geen nut want gebeurd hetzelfde!
de maandelijkse abonnement kosten kloppen niet want de ene maand halen ze wel de kortingen eraf en andere maand niet. Ineens blijkt je abonnement te zijn verlengd omdat je onbeperkt bellen aangezet hebt (telefonisch geregeld en is niet aangegeven dat dat zou gebeuren!) de thuis WiFi is slecht en vraag je een ander modem zeggen ze ook gewoon we gaan het regelen en bel je na een paar weken weer op zeggen ze ja die krijg je niet. Geloof toch echt dat ze mijn e-mail en telefoonnummer en adres hebben dus een berichtje lijkt me dan wel op zijn plaats!
het valt me vies tegen hoe ze tegenwoordig bezig zijn bij KPN. Bellen kan ook maar wachten duurt tegenwoordig ook minimaal 10 minuten 😳
nu dus de vraag: waarom zijn de abonnement kosten elke maand anders?! En waarom worden de kortingen (2x) er niet elke maand afgehaald? En waarom krijg ik geen nieuw modem toegestuurd?! En waarom is mijn abonnement verlengd zonder mijn toestemming?