En heb de laatste paar maanden last dat ik slecht internet (5G) heb in Duitsland heb Belgiƫ niet
Dit is enorm traag en is altijd van toepassing
Zelfde geld als ik mobiel bel dan heb ik ook een trage internet verbinding, soms net h+ dit zowel in Nederland als waar dan ook
Gebruik een Xiaomi mi10t pro
Roaming heb ik aanstaan
Meer mensen met dit probleem?
Heb verder alles onbeperkt
Mvg Robbie
Beste antwoord door Alexandra van KPN
@Robbie2020 Dat is goed om te weten. Ik heb dit tijden geleden eens eerder gezien, dat had met het mobiele toestel te maken. Ik heb intussen wat onderzoek gedaan.
Als je van snel internet gebruik wilt maken tĆjdens het bellen, is het nodig dat je via de 4G verbinding belt (oftewel VoLTE). Als je toestel dat niet kan of niet op ingesteld is, ga je tijdens het bellen terug naar de 3G verbinding, waardoor de verbinding minder snel wordt. Onze Toestelhulp kan je helpen met het instellen van 4G bellen, als je toestel daarvoor geschikt is. De instellingen van je toestel zijn dus heel belangrijk voor een goede verbinding.
Er was inderdaad een probleem met mobiel internet in Duitsland. Het probleem is nu opgelost. Mogelijk wel even je toestel opnieuw starten voordat je er weer gebruik van maakt in Duitsland.
Meer info vind je in dit (inmiddels gesloten) topic:
Hi @Robbie2020, welkom! Goed om te zien dat je al op weg geholpen bent door @Noordzee :)
Dan speelt alleen nog dat je verbinding traag is wanneer je aan het bellen bent binnen Nederland. Gaat het bellen op zich goed? En werkt je internetverbinding ook goed wanneer je niet belt? De instellingen van je toestel zijn heel belangrijk, daarom raad ik je aan om ze voor de zekerheid te controleren, eventueel met hulp van onze Toestelhulp. Daarnaast ben ik ook benieuwd naar of je hetzelfde ervaart als je jouw simkaart test in een ander toestel. Laat je weten wat daar uit gekomen is?
@Robbie2020 Dat is goed om te weten. Ik heb dit tijden geleden eens eerder gezien, dat had met het mobiele toestel te maken. Ik heb intussen wat onderzoek gedaan.
Als je van snel internet gebruik wilt maken tĆjdens het bellen, is het nodig dat je via de 4G verbinding belt (oftewel VoLTE). Als je toestel dat niet kan of niet op ingesteld is, ga je tijdens het bellen terug naar de 3G verbinding, waardoor de verbinding minder snel wordt. Onze Toestelhulp kan je helpen met het instellen van 4G bellen, als je toestel daarvoor geschikt is. De instellingen van je toestel zijn dus heel belangrijk voor een goede verbinding.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.