Wat een enorme ellende weer bij KPN!!! Ongevraagd moest ik overstappen van Telfort naar KPN. Er werd gezegd: “Nee hoor meneer, er verandert niets!” Afijn, mijn abonnement is duurder geworden en ik kan geen MB’s meer meenemen. Pure oplichting en je staat als klant weer met je rug tegen de muur. Argument van KPN: “Ja meneer, u heeft twee weken bedenktijd gehad (maar dat klopt al niet want ik moest verplicht over) maar de factuur komt pas ná twee weken waardoor je dus buiten de bedenktijd merkt wat KPN weer heeft geflikt mbt het niet meer mee kunnen nemen van MB’s. Ik baal zo enorm van KPN, ik ben jaren geleden bewust overgestapt om dergelijke problemen. Bij Telfort ben ik afgelopen jaren 1000% tevreden geweest en nu verplicht terug bij KPN en meteen wordt je weer genaaid. Niet alleen voor mobiel maar ook voor internet en tv, ook dat is veel duurder geworden, bah!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.