Wanneer komt de e-sim voor de apple watch 4g beschikbaar?
apple watch 4g apple watch 7 is al een poos beschikbaar.
KPN heeft beloofd om e-sim apple watch 7 4g te gaan ondersteunen. Wanneer gaat KPN apple watch 7 series 4g nu echt ondersteunen?
Ik lees op het forum dat er geen vraag naar apple watch 7 series 4g is. Daarom stel ik u nu de vraag om aan te tonen dat er wel degelijk veel interesse is voor ondersteuning vanuit KPN voor de apple watch 7 series 4g. (ik adviseer andere klanten van KPN hetzelfde te doen)
Daarnaast leest ik op het forum dat het probleem bij Apple ligt en niet bij KPN. Zou u daar misschien verder op in kunnen gaan? Wat doet Apple dan niet goed en waarom kan KPN dan niet helpen? En wat kunnen consumenten doen?
Als laatste wordt hier op forum gesuggereerd dat consument dan maar moet overstappen naar T-Mobile. Ik heb dat geprobeerd met nummerbehoud en toen bleek dat ik per abuis een maand geleden het contract voor 1 jaar heb verlengt dus voor mij is dat geen optie. Zou u mijn contract willen beëindigen zonder extra kosten en met nummerbehoud zodat ik dan eindelijk apple watch 7 series kan gebruiken met 4g?