Hallo, Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om mijn klacht te bespreken, ik woon in het buitenland en heb mijn KPN diensten netjes opgezegd en heb daar ook een confirmatie van ontvangen maar er worden nog steeds facturen gestuurd en wordt via automatische afschrijving van mijn bank rekening gehaald. De KPN chatbot kan mijn probleem niet behandelen. Heeft iemand een online contact waar ik dit kan bespreken ? Hartelijk dank !
Beantwoord
Na opzegging van accounts nog steeds facturen. Ik woon nu in het buitenland
Beste antwoord door Sanne van KPN
Hoi
GeSp schreef:
Je kan vanuit het buitenland ook bellen naar +31 6 1200 1200, dat is echter niet gratis.
Twitter of Facebook raad ik niet aan, de afdeling opzeggingen is daar helaas niet op werkzaam. Telefonisch wel. De (Nederlandse) openingstijden zijn als volgt:
Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.
Hopelijk is het contract dan snel opgezegd en krijg je het teveel betaalde geld weer terug!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.