Skip to main content
Beantwoord

Slecht 4G internet met iPhone 11

  • 26 oktober 2022
  • 5 reacties
  • 222 keer bekeken

Ik heb al enkele maanden last van slech bereik bij mijn iPhone 11. In eerste instantie dacht ik dat het aan mijn telefoon ligt, maar nu blijkt dit een bekend probleem. Graag hoor ik of de omruilregeling van toepassing is om dit probleem op te lossen?

Beste antwoord door Speedmaster

Hier even de startpost lezen: 

En je profiel vullen 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 852 reacties
  • Antwoord
  • 26 oktober 2022

Hier even de startpost lezen: 

En je profiel vullen 


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 oktober 2022

Helaas ervaar ik dit probleem ook met mijn Iphone 11. 


 

vaak geen internet verbinding of een E bovenaan in het scherm. 

Ik blijf het topic volgen om te zien wat de oplossing is hiervan. 
 


 


Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 852 reacties
  • 28 oktober 2022
Sjors Lamers schreef:

Helaas ervaar ik dit probleem ook met mijn Iphone 11. 


 

vaak geen internet verbinding of een E bovenaan in het scherm. 

Ik blijf het topic volgen om te zien wat de oplossing is hiervan. 
 


 

Je bedoeld toch wel dit topic:

Daar vinden alle updates plaats en kan je als je problemen hebt reageren, lees wel even de groene startpost in dat topic en doe wat er daarin gevraagd wordt


wjb
Superuser
  • 74548 reacties
  • 28 oktober 2022
Sjors Lamers schreef:

Ik blijf het topic volgen om te zien wat de oplossing is hiervan. 

Dat snap ik niet helemaal want de oplossing is dat je jouw forumprofiel (klik) moet aanvullen en dat moet vermelden in het hierboven aangehaalde topic.

Je wordt dan gebeld voor het omruilen van jouw iPhone 11 voor een iPhone 12.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

@Sjors Lamers het is inderdaad belangrijk dat jij je profiel invult en je in dat topic meldt. Wij zullen dan e.e.a. met je doornemen en een ticket voor onze technische dienst aanmaken. Zij nemen dan contact met je op om de vervolgstappen door te nemen als blijkt dat wij inderdaad op het netwerk zien dat jij hier ook tegenaan loopt.