Ik heb een nieuw (mobiel)abonnement bij jullie gekocht. Echter zit ik nu twee weken zonder abonnement, omdat er waarschijnlijk iets fout is gegaan met het regelen van het overstappen naar jullie. Kan ik mijn abonnement eerder laten ingaan?
Beantwoord
Kan ik mijn nieuwe mobiele abonnement eerder in laten gaan?
Beste antwoord door Alex van KPN
Hi
Wanneer je je huidige nummer overzet naar KPN spreken wij over nummerbehoud, dit betekent dat wij het nummer overnemen op de afgesproken datum van je huidige provider, tot die tijd blijft je nummer daar actief.
Kan het zijn dat jij zelf je nummer hebt opgezegd bij je huidige provider? Dat is de enige verklaring die ik kan bedenken, dat zou ook niet handig zijn.
Ik hoor graag van je.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.