Skip to main content
Beantwoord

Activatie van Multisim op Apple Watch blijft hangen

  • 6 maart 2024
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

MarcoMobiel schreef:

Hij blijft staan op activeren…

  

Zelfde probleem hier!! Wat moet ik doen?

 

Admin: Afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

 

Beste antwoord door Sander w

Erik van KPN schreef:

Hoi @Sander w, welkom hier! Als de multisim blijft hangen bij het activeren zijn er eigenlijk drie stappen:

De eerste is even afwachten. Het kan soms voorkomen dat de order voor multisim blijft hangen. Deze orders worden automatisch door de back office ondervangen en hersteld. Dit kan een paar dagen duren.

Als het na een paar dagen nog steeds vastzit, neem dan telefonisch contact op (0800-4002, gratis) tijdens kantooruren. De collega zal dan in eerste instantie de boel ontkoppelen zodat je het opnieuw kunt proberen. 

Als dat ook niet blijkt te werken, dan kan er een technische melding worden aangemaakt, en wordt van daaruit teruggebeld.

 

Goedemorgen Erik, het probleem was inderdaad met een driekwart dag uit zichzelf opgelost. Toch bedankt voor je reactie. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 maart 2024

Kunnen ze mijn Apple Watch Ultra ook opnieuw koppelen? Blijft ook hangen, exact zelfde probleem.


Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28261 reacties
  • 8 maart 2024

Hoi @Sander w, welkom hier! Als de multisim blijft hangen bij het activeren zijn er eigenlijk drie stappen:

De eerste is even afwachten. Het kan soms voorkomen dat de order voor multisim blijft hangen. Deze orders worden automatisch door de back office ondervangen en hersteld. Dit kan een paar dagen duren.

Als het na een paar dagen nog steeds vastzit, neem dan telefonisch contact op (0800-4002, gratis) tijdens kantooruren. De collega zal dan in eerste instantie de boel ontkoppelen zodat je het opnieuw kunt proberen. 

Als dat ook niet blijkt te werken, dan kan er een technische melding worden aangemaakt, en wordt van daaruit teruggebeld.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2024
Erik van KPN schreef:

Hoi @Sander w, welkom hier! Als de multisim blijft hangen bij het activeren zijn er eigenlijk drie stappen:

De eerste is even afwachten. Het kan soms voorkomen dat de order voor multisim blijft hangen. Deze orders worden automatisch door de back office ondervangen en hersteld. Dit kan een paar dagen duren.

Als het na een paar dagen nog steeds vastzit, neem dan telefonisch contact op (0800-4002, gratis) tijdens kantooruren. De collega zal dan in eerste instantie de boel ontkoppelen zodat je het opnieuw kunt proberen. 

Als dat ook niet blijkt te werken, dan kan er een technische melding worden aangemaakt, en wordt van daaruit teruggebeld.

 

Goedemorgen Erik, het probleem was inderdaad met een driekwart dag uit zichzelf opgelost. Toch bedankt voor je reactie. 


Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28261 reacties
  • 11 maart 2024

Top, goed om te horen :)