Hij blijft staan op activeren…
Zelfde probleem hier!! Wat moet ik doen?
Admin: Afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt
Hij blijft staan op activeren…
Zelfde probleem hier!! Wat moet ik doen?
Admin: Afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt
Beste antwoord door Sander w
Hoi
De eerste is even afwachten. Het kan soms voorkomen dat de order voor multisim blijft hangen. Deze orders worden automatisch door de back office ondervangen en hersteld. Dit kan een paar dagen duren.
Als het na een paar dagen nog steeds vastzit, neem dan telefonisch contact op (0800-4002, gratis) tijdens kantooruren. De collega zal dan in eerste instantie de boel ontkoppelen zodat je het opnieuw kunt proberen.
Als dat ook niet blijkt te werken, dan kan er een technische melding worden aangemaakt, en wordt van daaruit teruggebeld.
Goedemorgen Erik, het probleem was inderdaad met een driekwart dag uit zichzelf opgelost. Toch bedankt voor je reactie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.