Hey KPN,
Sinds een aantal weken probeer ik het mobiele abonnement van mijn schoonzus op te zeggen. Ze is voor langere tijd vertrokken naar het buitenland en heeft destijds online het abonnement opgezegd. Op 5 december 2023 heeft ze de opzegging gedaan met als bijlage het bewijs van uitschrijving in pdf.
Tot op heden lijkt het in jullie administratie helaas nog steeds niet te zijn gelukt om het contract stop te zetten.
Na de opzegging heeft jullie collega H. O. een tijd lang via de mail contact gehad met mijn schoonzus. Zo werd er op 8 januari bijvoorbeeld vanuit jullie kant geschreven dat de uitschrijving was geregeld en de onterechte betaling van 5-12-23 tot 12-1-24 was gecrediteerd.
Op 16 januari constateerde jullie collega dat het abonnement toch weer actief was en heeft ze contact gehad met de backoffice. Die gaf aan dat er geen bewijs van uitschrijving binnen was gekomen, hoewel dit wel destijds is toegevoegd aan de opzegging.
Inmiddels ben ik zelf ook een paar weken bezig om de opzegging telefonisch af te ronden, het buitenlandse nummer van mijn schoonzus wordt namelijk niet opgepakt en het duurt lang als er wordt gereageerd op de mails.
Helaas lukt het mij ook niet om de opzegging af te ronden. Ik krijg steeds weer een andere oplossing/reden. Verschillende collegas zouden contact hebben gezocht met dhr/mvr H. O. (ook met teamleiders op cc) en zouden mij terugbellen en het snel op willen lossen. De terugbelafspraken worden tot nu toe alleen niet nagekomen. Als ik zelf dan weer bel krijg ik steeds een ander iemand aan de telefoon die, vermoed ik, ook niet precies weet wat nou wel de werkende oplossing is.
Vandaag moest mijn schoonzus van collega 1 die ik belde de aanvraag opnieuw online doen met opnieuw de bewijsstukken en in de opmerkingen aangeven dat het met terugwerkende kracht opgezegd moet worden. Ze heeft de aanvraag wel ingediend maar kon nergens online deze opmerking invullen. Hierdoor heb ik weer gebeld en kon er volgens collega 2 alleen worden opgezegd als het hele verhaal naar opzegging@kpn? wordt gemaild.
Ik verwacht dat hiermee het probleem ook niet is opgelost en weet eerlijk gezegd niet meer hoe, wat, wie nou de oplossing is/heeft.
Hopelijk kan iemand hier een en ander wel uitzoeken en de oplossing bieden want telefonisch kom ik niet verder.
(Het gaat om het nummer eindigend op 5168. In mijn profiel heb ik meer informatie gezet van de persoon om wie het gaat).
Alvast bedankt!