Op 23-01 bestelde ik de Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Black 1 TB.
Deze werd op 16-02 bezorgd bij het Post NL punt. 26-02, na onze vakantie, heb ik het pakketje bekeken en geopend, de omdoos was beschadigd en ook het doosje van de telefoon zelf. Ik heb het doosje van de telefoon niet geopend. Hierop heb ik gebeld met de klantenservice ivm het risico op valschade. Advies was terugsturen, na ontvangst zou dan na binnen enkele dagen een nieuwe telefoon binnen zijn. Formulier ingevuld en bijgevoegd en telefoon verzonden. Telefoon is 02-03 om 03:00 uur ontvangen door KPN (informatie track and trace) Ik niets van KPN gehoord en geen nieuwe telefoon ontvangen. Ook geen bevestigingsmail dat de telefoon binnen is of iets dergelijks. Ik heb een koopovereenkomst, heb betaald, heb netjes voldaan aan alles en wil kunnen deelnemen aan de acties waaronder ik de telefoon heb gekocht. Namelijk de cashback voor de opslag en het horloge. De cashback actie is registreerbaar tot en met 01-04 dus er is haast bij.
Laatste advies was een klachtenformulier invullen, dus dat heb ik gedaan en nu is het weer afwachten, maar ook via deze weg wil ik het proberen.
Hieronder het overzicht van data en acties:
23-01 besteld (samsung galaxy S24 Ultra Titanium black 1 TB)
16-02 ontvangen PostNL punt (op vakantie)
26 februari gebeld met klantenservice, verpakking en doosje telefoon beschadigd, terugsturen in overleg, binnen enkele dagen een nieuwe telefoon
29-02 teruggestuurd
02-03 03:00 ontvangen door KPN (track and trace PostNL)
06-03 gebeld ivm geen communicatie vanuit KPN
09-03 gebeld (4x want werd opgehangen of niet teruggebeld)
11 maart gebeld (want weer niet teruggebeld) Deze medewerker diende een formulier in en raadde aan de 18e weer te bellen bij geen reactie
Referentienummer formulier door medewerker ingestuurd op 11 maart is bij mij bekend.
18-03 gebeld, nog steeds niets gehoord van KPN. 3 keer moeten bellen, want 2x doorverbonden door medewerker naar afdeling die niets hiermee te maken had. Laatste medewerker zei contact op te nemen via klachtenformulier.