Ik heb sinds kort ineens extreem slechte 5G verbinding als ik thuis ben of als ik onderweg ben. Ik heb geregeld 1 streepje of überhaupt geen verbinding. Hoe kan dit?
Beantwoord
Sinds kort slecht 5G bereik wanneer ik thuis of onderweg ben
Beste antwoord door Denise van KPN
Hoi
We hebben een stappenplan ontwikkeld om je te helpen deze problemen op te lossen. Klik hier: Problemen en storingen Mobiel. Je lost de meeste problemen al op als je deze 3 dingen doet:
- Zet je toestel uit en weer aan. Of verwijder de batterij als dat kan.
- Zorg dat de vliegtuigstand uit staat.
- Check of je nog MB's hebt.
Houd je daarna problemen? Klik dan door naar: Problemen met mobiel internet oplossen. Hier vind je een stappenplan om je verder te helpen.
Bekijk tijdens dit stappenplan ook eens de dekkingskaart. Het is daarbij goed om te weten welke factoren invloed kunnen hebben op jouw verbinding:
- Het type mobiele apparaat dat je gebruikt
- De drukte op het internet of de internetpagina
- Het aantal gebruikers dat gelijktijdig gebruik maakt van het mobiele netwerk
- De afstand tussen je mobiele apparaat en de zendmast
- Obstakels, zoals muren en gebouwen, tussen je mobiele apparaat en de zendmast
- Weersomstandigheden, zoals onweer, kunnen een negatieve invloed op de ervaren internetsnelheid
- Als je je bevindt in een snel voortbewegend voertuig, heeft negatieve invloed op de internetsnelheid
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.