Skip to main content
Beantwoord

Voicemail beluisteren lukt niet meer, vraagt om een wachtwoord te bedenken

  • 15 mei 2024
  • 5 reacties
  • 466 keer bekeken

Hoi! Ik kan mijn voicemail niet meer beluisteren. Als ik op voicemail klik vraagt hij mij een wachtwoord te bedenken en opnieuw te bevestigen. Daarna komt er een fout melding.
 

Beste antwoord door Koen-Groet

Het was inderdaad het wachtwoord wijzigen op deze manier (je moet eerst de voicemails die erop staan verwijderen) : 

Zo stel je een nieuwe code in:

  1. Bel 1233 of +316 1200 1233.
  2. Toets 2 om naar je instellingen te gaan.
  3. Toets 1 voor je toegangscode.
  4. Toets 1 om je toegangscode aan te passen.
  5. Kies je toegangscode van tussen de 4 en 10 cijfers en sluit af met #
  6. Je kan je toegangscode meteen gebruiken.

Dank voor de hulp. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36643 reacties
  • 15 mei 2024

Hallo @Koen-Groet ,

Voldoet jouw nieuwe wachtwoord aan deze voorwaarden?: 

Deze moet namelijk aan de volgende eisen voldoen

  • Vier tot tien cijfers
  • Geen identieke opeenvolgende cijfers (bijvoorbeeld 1111)
  • Geen opeenvolgende cijfers (bijvoorbeeld 1234)

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 16 mei 2024

Beste Noordzee, ja dat doet het. Het is ook al een eerder ingesteld wachtwoord. Ik krijg voicemail fout, probeer later opnieuw. Maar dat doet hij nu al bijna een week. 

 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36643 reacties
  • 16 mei 2024

OK, probeer anders toch even een net even wat ander wachtwoord. Mogelijk gaat het mis omdat het systeem controleert op een eerder gebruikt wachtwoord. 


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 17 mei 2024

Ik zou dan inderdaad eens een ander wachtwoord proberen Koen, zoals Noordzee aangeeft.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 17 mei 2024

Het was inderdaad het wachtwoord wijzigen op deze manier (je moet eerst de voicemails die erop staan verwijderen) : 

Zo stel je een nieuwe code in:

  1. Bel 1233 of +316 1200 1233.
  2. Toets 2 om naar je instellingen te gaan.
  3. Toets 1 voor je toegangscode.
  4. Toets 1 om je toegangscode aan te passen.
  5. Kies je toegangscode van tussen de 4 en 10 cijfers en sluit af met #
  6. Je kan je toegangscode meteen gebruiken.

Dank voor de hulp.