Dag allen en jij in het bijzonder! Er is al dagen (ik verblijf nu rondom Amsterdam) geen of heel slecht mobiel internet bereik. Is er iemand die dit herkend. Alle gebruikelijke aanpassingen en handelingen in de telefoon heb ik reeds uitgevoerd. De medewerker van KPN geeft aan dat er inderdaad al een week slecht bereik is echter er is geen communicatie van naar buiten toe. Ondertussen heb ik net een nieuw Unlimited abonnement maar ben nog steeds aangewezen op Wifi en onderweg vrijwel geen bereik (ook buiten Amsterdam). Zijn er meer mensen die dit ondervinden? Een schone dag gewenst. Met aandacht, Mark
Beantwoord
Al dagen slecht mobiel internet en problemen met bellen rondom Amsterdam
Beste antwoord door Alex van KPN
Hi
Is een specifieke locatie in Amsterdam of echt rondom de hele stad? Ik vraag dit om te achterhalen of het aan een bepaalde mast ligt.
Mijn advies is om in ieder geval met ons te bellen zodat mijn collega's mee kunnen kijken en indien nodig de technische dienst aansturen. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.