Skip to main content
Beantwoord

Volgens factuur heb ik een SMS naar Rusland gestuurd

• 18 juni 2024
  • 3 reacties
  • 253 keer bekeken

Beste KPN,

Op mijn factuur staat dat ik een SMS naar een Russisch nummer 0072262265 zou hebben gestuurd. Deze staat niet in mijn verzonden SMS-jes.

Ik kan dit nummer ook niet blokkeren. 

Is er een manier om van deze ongewilde SMS berichten af te komen?

Gr, Wesley

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @wvbakkum, welkom hier. 

Fijn om te zien dat Nick je al goed op weg heeft geholpen. Ik verwacht ook dat dit door een app komt die per ongeluk is geïnstalleerd. Als je naar je overzicht van de apps gaat, zie je daar ook apps die je niet herkent of gebruikt? Dit kan ook bijvoorbeeld vermomd zijn als een spelletjesapp. 

Mag ik overigens ook weten welk toestel je hebt? 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 18 juni 2024

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23099 reacties
  • Antwoord
  • 19 juni 2024

Hi @wvbakkum, welkom hier. 

Fijn om te zien dat Nick je al goed op weg heeft geholpen. Ik verwacht ook dat dit door een app komt die per ongeluk is geïnstalleerd. Als je naar je overzicht van de apps gaat, zie je daar ook apps die je niet herkent of gebruikt? Dit kan ook bijvoorbeeld vermomd zijn als een spelletjesapp. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 12 augustus 2024
Alex van KPN schreef:

Hi @wvbakkum, welkom hier. 

Hi Alex en Nick, bedankt voor de reacties. Ik heb de apps doorgespit maar ben geen vreemde apps tegen gekomen. Misschien had ik hem al verwijderd.

Het is ook niet meer voor gekomen dus ik laat het hierbij.

Ik heb een Iphone 15 128gb

Gr, Wesley