Heb gisteren sim omgezet naar e-sim, maar als ik iemand bel of gebeld word volgt een directe doorschakeling naar voicemail. Hoe kan ik dit corrigeren? Note: ik ben in het buitenland en heb een abonnement.
Abonnement in buitenland omgezet naar esim, maar kan nu niet meer bellen/gebeld worden
Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem
Hoi
Welkom bij de community van KPN.
Dit is uiteraard heel vervelend, zeker als je ook nog eens in het buitenland bent.
Je kunt het volgende eens proberen:
- Zet je smartphone volledig uit, en zet hem na enkele minuten weer aan.
- Reset de netwerkinstellingen in jouw smartphone, hiermee haal je veel fouten weg.
Mocht deze optie ook niet het gewenste resultaat hebben, dan zou je toch even (met een telefoon van een mede reiziger) met de storingsdienst van KPN kunnen bellen.
Want dan is er technisch iets niet goed gegaan bij de activatie van de Esim, en dient een medewerker even in de systemen te kijken waar het probleem zich bevind.
Telefoonnummer vanuit het buitenland:
- 0031-612001200 (Vanaf een vaste telefoonlijn)
- +31-612001200 (Vanaf een mobiele telefoon)
Bereikbaar:
- De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik heb een storing
Voetnoot: Bel je met een Nederlandse mobiele aansluiting binnen de EU naar de klantenservice van KPN, dan vallen de belminuten gewoon binnen de belbundel of onbeperkt bellen.
Bel je via en vaste telefoonlijn, dan zijn er wel gesprekkosten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.