Kan KPN-abonnement niet activeren, omdat ik niet kan inloggen op KPN-app. Deze heeft namelijk een SMS-controle, maar deze kan ik niet ontvangen omdat m’n abonnement niet is geactiveerd.
Verder vind ik het verschrikkelijk moeilijk om in contact te komen met KPN als je niet kan bellen. Ik heb een facebook account moeten aanmaken om hier iets te kunnen posten.
Beste antwoord door Thomas van KPN
Hoi @Jeroen Aalbers, welkom op onze community! Is het in de tussentijd nog gelukt je abonnement te activeren? e-sim kun je het beste activeren vóórdat je nummer overgezet is naar KPN maar daar is het nu waarschijnlijk wat laat voor. Je hebt dan eerst een fysieke simkaart nodig. Je kunt daarvoor het makkelijkst even langs een van onze winkels.
Hoi @Jeroen Aalbers, welkom op onze community! Is het in de tussentijd nog gelukt je abonnement te activeren? e-sim kun je het beste activeren vóórdat je nummer overgezet is naar KPN maar daar is het nu waarschijnlijk wat laat voor. Je hebt dan eerst een fysieke simkaart nodig. Je kunt daarvoor het makkelijkst even langs een van onze winkels.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.