Ik zie soortgelijke vragen al hier staan, maar het probleem met mijn Wifi zie ik nergens.
Sinds gisteren word ik zwaar debiel van m'n Wifi! Mijn verbinding schakelt onafgebroken over van Wifi, 4G, 5G, geen netwerk, wifi, 5G, 4G 🔃🔄 ARGH! En ik heb maar 1 streepje dus ZEER SLECHT Wifi en hij blijft CONSTANT naar een Wifi netwerk zoeken.
Maar ... Volgens de wifimanager werkt alles prima! 😳 De melding "geen wifi probleem" wordt weergegeven om vervolgens de melding "u bent NIET VERBONDEN met het internet!
Op de lijst van verbonden apparaten staat geen enkel herkenbaar apparaat, dus niet m'n tv, etc. ⁉️
Mijn IP adres is ineens niet beveiligd terwijl in de instellingen staat dat alles beveiligd is.
Ik zie het percentage van m'n batterij gewoon per seconde zakken‼️ Terwijl ik dit typ, ben ik van 58% naar 47%, omdat wifi constant zoekt naar verbinding.
Voor zover ik weet, is er niets geüpdatet (dus modem, KPN box, etc. = GEEN PROBLEMEN). Het enige "nieuwe" is de melding (eergisteren) dat ik nu "Intelligente Wifi" heb⁉️ 😂 Ik heb die optie even bekeken, maar daarvoor moet de locatie aan blijven en dat wil ik niet!
Weet iemand raad?