Ik ga op reis in de Balkan (Bosnië, Montenegro, Albanië, Kosovo en Macedonië) over een paar dagen.
Als ik het goed heb gezien zijn dit allemaal voordeellanden en lijkt het me logisch dat ik dezelfde bundel voor internet kan gebruiken.
Klopt dit inderdaad?
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Vikash van KPN
Hoi @MS14JC. Welkom op de community! Wat een mooie reis heb je in het vooruitzicht! Ik heb het even voor je nagekeken en inderdaad vallen veel van deze landen onder de KPN Voordeellanden. Dat betekent dat je je bundel daar kunt gebruiken tegen voordelige tarieven. Op deze pagina vindt je de tarieven per land.
Mocht je voor vertrek zeker willen zijn dat je de juiste instellingen hebt, check dan even de onderstaande Kennispagina
Hoi @MS14JC. Welkom op de community! Wat een mooie reis heb je in het vooruitzicht! Ik heb het even voor je nagekeken en inderdaad vallen veel van deze landen onder de KPN Voordeellanden. Dat betekent dat je je bundel daar kunt gebruiken tegen voordelige tarieven. Op deze pagina vindt je de tarieven per land.
Mocht je voor vertrek zeker willen zijn dat je de juiste instellingen hebt, check dan even de onderstaande Kennispagina
Bosnië, Albanië, Kosovo en Macedonië zijn Voordeel land.
Montenegro is Super Voordeel land.
En een aparte data bundel lijkt voor Kosovo en Macedonië niet beschikbaar.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.