Skip to main content
Beantwoord

Geldt de Balkan als voordeelland ?

• 14 maart 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Hallo, 

Ik ga op reis in de Balkan (Bosnië, Montenegro, Albanië, Kosovo en Macedonië) over een paar dagen.

Als ik het goed heb gezien zijn dit allemaal voordeellanden en lijkt het me logisch dat ik dezelfde bundel voor internet kan gebruiken.

Klopt dit inderdaad? 

Alvast bedankt! 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@MS14JC. Welkom op de community! Wat een mooie reis heb je in het vooruitzicht! Ik heb het even voor je nagekeken en inderdaad vallen veel van deze landen onder de KPN Voordeellanden. Dat betekent dat je je bundel daar kunt gebruiken tegen voordelige tarieven. Op deze pagina vindt je de tarieven per land

Mocht je voor vertrek zeker willen zijn dat je de juiste instellingen hebt, check dan even de onderstaande Kennispagina

Alvast een fijne reis! 😊✈️

Bekijk origineel

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16411 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Hoi ​@MS14JC. Welkom op de community! Wat een mooie reis heb je in het vooruitzicht! Ik heb het even voor je nagekeken en inderdaad vallen veel van deze landen onder de KPN Voordeellanden. Dat betekent dat je je bundel daar kunt gebruiken tegen voordelige tarieven. Op deze pagina vindt je de tarieven per land

Mocht je voor vertrek zeker willen zijn dat je de juiste instellingen hebt, check dan even de onderstaande Kennispagina

Alvast een fijne reis! 😊✈️

Forum|alt.badge.img+2

Bosnië, Albanië, Kosovo en Macedonië zijn Voordeel land.

Montenegro is Super Voordeel land.

En een aparte data bundel lijkt voor Kosovo en Macedonië niet beschikbaar.

Reageer