Skip to main content
Beantwoord

Prepaid simkaart geblokkeerd

  • 8 november 2020
  • 7 reacties
  • 195 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Mijn prepaid simkaart is op 5 november 2020 geblokkeerd. De simkaart zat niet in een telefoon, waardoor we de meldingen hebben gemist dat het zou gaan verlopen. Is het mogelijk dat deze simkaart nog gedeblokkeerd wordt?

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Ray79 

Een prepaid nummer moet je minstens 1 keer per 6 maanden actief gebruiken (zelf bellen met verbinding, sms of internet). Doe je dat niet, dan wordt het nummer en tegoed 90 dagen bevroren en kan je alleen nog gebeld worden.

Kan je vanaf een ander nummer jouw prepaid nog bereiken? Dan zit je nog in de 90 dagen waarin het nummer door opwaarderen weer actief wordt. Zoniet, dan ben je te laat en is het nummer definitief verlopen en kan het ook niet meer gedeblokkeerd worden.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

  • 0 reacties
  • 8 november 2020

HoiHoi @Ray79

Vul even bij (*privé) je Profiel in.  je mobiel nummer en andere gegevens. 

 

Een moderator, medewerker kan je dan sneller helpen met kijken wat mogelijk is.

Laat je weten als je dat hebt gedaan? 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17471 reacties
  • Antwoord
  • 8 november 2020

Hallo @Ray79 

Een prepaid nummer moet je minstens 1 keer per 6 maanden actief gebruiken (zelf bellen met verbinding, sms of internet). Doe je dat niet, dan wordt het nummer en tegoed 90 dagen bevroren en kan je alleen nog gebeld worden.

Kan je vanaf een ander nummer jouw prepaid nog bereiken? Dan zit je nog in de 90 dagen waarin het nummer door opwaarderen weer actief wordt. Zoniet, dan ben je te laat en is het nummer definitief verlopen en kan het ook niet meer gedeblokkeerd worden.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 8 november 2020
Friesian schreef:

HoiHoi @Ray79

Vul even bij (*privé) je Profiel in.  je mobiel nummer en andere gegevens. 

 

Een moderator, medewerker kan je dan sneller helpen met kijken wat mogelijk is.

Laat je weten als je dat hebt gedaan? 

 

Hallo @Friesian,

Ik heb bij Instellingen-mijn profiel, het nummer toegevoegd.  Ik hoop dat dat de goede plek is?

Grt


  • 0 reacties
  • 8 november 2020

Helemaal correct!

Fijne zondag nog en bedankt voor de terugkoppeling. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Beste @Ray79, welkom! Ik zie de simkaart nu actief en ik zie inmiddels ook een extra bundel geactiveerd, klopt dat? Er staat geen tegoed meer op, dus je zou deze voor de zekerheid sowieso op kunnen waarderen, maar je was in ieder geval nog op tijd :-).


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 12 november 2020

Hallo Marcus,

 

Ja, het klopt dat we de simkaart weer actief hebben gemaakt. Hij wordt voor mijn zoontje.

We waren gelukkig nog op tijd ja, om hem te kunnen gebruiken.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Gelukkig maar :-). Bedankt dat je 't nog even liet weten!