Skip to main content
Beantwoord

Geen Internet en TV

  • 27 december 2020
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Sinds vanmiddag (27-12) geen stabiel Internet en TV, inmiddels helemaal niets meer.

Modem opnieuw gestart, en daarna gereset. Chat met Helpdesk medewerker, die "nu wel gelooft dat alles goedkomtā€¯.  Maar helaas, niets werkt. Opnieuw geprobeerd een chat te starten, maar het is niet mogelijk iets te typen in het invulveld, het scherm wordt spontaan geheel wit. 

Telefonisch hulp gezocht, maar ook dat helpt niet want je wortd op de smartphone gewoon hetzelfde cirkeltje ingeduws: probeer dit eens, probeer dat eend.

Hoe kan ik iemand aan de lijn krijgen, een mens van vlees en bloed, die wel verstand van zaken heeft en een echte oplossing kan bieden?

Beste antwoord door Joep1965

Bel 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. Maar welke experiabox heb je en branddt er een rood lampje? Een rood lampje is nooit goed.  Dan is er iets niet voor het modem.  Daar kan je nu verder niets mee.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22033 reacties
  • Antwoord
  • 27 december 2020

Bel 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. Maar welke experiabox heb je en branddt er een rood lampje? Een rood lampje is nooit goed.  Dan is er iets niet voor het modem.  Daar kan je nu verder niets mee.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Beste @RobSommer, welkom! Ik verwacht dat het met de tip van Joep1965 wel gaat helpen om een collega aan de lijn te krijgen. Wij kijken ook graag met je mee. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Ik ben ook benieuwd welke Experia Box je hebt en welke lampjes er branden.