Ik ben afgelopen week met mijn probleem naar een KPN winkel geweest en zij konden mij niet meer verder helpen. Het gaat om mijn gsm-nummer die beëindigd is (zonder dat ik het weet) dus ik ben telefonisch niet meer bereikbaar.
Ik krijg wel contact met die ‘chat met Dot’ maar die begrijpt mijn vragen niet en geeft aan of ik geholpen wil worden door een medewerker (wat ik wil) maar dan willen ze mij terug bellen (wat niet meer kan) of een afspraak maken bij een KPN winkel (die mij niet meer verder kan helpen).
Ik heb ook via de KPN site mijn probleem doorgestuurd toen moest ik ook een nummer doorgeven en aangezien ik geen ander nummer heb, heb ik het nummer doorgegeven waarvan ik het probleem heb anders kon ik mijn probleem/vraag niet versturen. Ik heb een e-mail ontvangen dat mijn probleem/vraag is ontvangen en er zal binnen 5 dagen contact met mij worden genomen, heb nog niets ontvangen, de 5 dagen zijn al voorbij. Hoop dat ze die probleem/vraag goed hebben doorgelezen want ik heb wel doorgegeven dat de nummer die ik heb doorgegeven niet meer bereikbaar is en het om die nummer gaat!
Maar is het mogelijk om contact te hebben met een KPN medewerker anders dan telefonisch of KPN winkel? Want nu is het heel erg frustrerend voor mij en ik weet niet waar ik met mijn probleem naar toe moet!