Skip to main content
Beantwoord

Mijn mobiele nummer is zomaar beëindigd, hoe kom ik in contact met een medewerker?

• 22 februari 2025
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

Ik ben afgelopen week met mijn probleem naar een KPN winkel geweest en zij konden mij niet meer verder helpen. Het gaat om mijn gsm-nummer die beëindigd is (zonder dat ik het weet) dus ik ben telefonisch niet meer bereikbaar.

Ik krijg wel contact met die ‘chat met Dot’ maar die begrijpt mijn vragen niet en geeft aan of ik geholpen wil worden door een medewerker (wat ik wil) maar dan willen ze mij terug bellen (wat niet meer kan) of een afspraak maken bij een KPN winkel (die mij niet meer verder kan helpen).

Ik heb ook via de KPN site mijn probleem doorgestuurd toen moest ik ook een nummer doorgeven en aangezien ik geen ander nummer heb, heb ik het nummer doorgegeven waarvan ik het probleem heb anders kon ik mijn probleem/vraag niet versturen. Ik heb een e-mail ontvangen dat mijn probleem/vraag is ontvangen en er zal binnen 5 dagen contact met mij worden genomen, heb nog niets ontvangen, de 5 dagen zijn al voorbij. Hoop dat ze die probleem/vraag goed hebben doorgelezen want ik heb wel doorgegeven dat de nummer die ik heb doorgegeven niet meer bereikbaar is en het om die nummer gaat!

Maar is het mogelijk om contact te hebben met een KPN medewerker anders dan telefonisch of KPN winkel? Want nu is het heel erg frustrerend voor mij en ik weet niet waar ik met mijn probleem naar toe moet!

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@m chen ,

Je kunt via Facebook en X rechtstreeks contact opnemen met een medewerker van KPN (webcare).

Gaat het trouwens inderdaad om een prepaidnummer? Als je die zes maanden niet gebruikt, dan heb je nog 90 dagen om zo’n nummer te redden via een opwaardering. Daarna is het nummer definitief verdwenen. In dat geval is de enige oplossing om een nieuw simkaartje te kopen. 

Maja van KPN

Bekijk origineel

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36697 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2025

Hallo ​@m chen ,

Je kunt via Facebook en X rechtstreeks contact opnemen met een medewerker van KPN (webcare).

Gaat het trouwens inderdaad om een prepaidnummer? Als je die zes maanden niet gebruikt, dan heb je nog 90 dagen om zo’n nummer te redden via een opwaardering. Daarna is het nummer definitief verdwenen. In dat geval is de enige oplossing om een nieuw simkaartje te kopen. 

Maja van KPN

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 februari 2025

Dank voor je advies, ik heb zelf geen facebook maar kan het proberen met die van mijn zus. Het gaat inderdaad om een prepaid nummer. Ik bel altijd voordat de 6 mnd voorbij is dat is nu een paar dagen overschreden omdat ik niet kan bellen. KPN heeft mijn nummer sinds eind 2024 beëindigd zonder dat ik het weet, voor iemand die niet vaak belt of gebeld wordt valt dat niet snel op. Volgens medewerker KPN winkel ivm oud SIM kaart, hij adviseert een nieuw SIM kaart en nummerbehoud maar kan dat op zijn plek niet regelen maar heel misschien iemand anders bij KPN. Ik hoop dat ik mijn nummer nog kan redden, ik gebruik het al sinds 2001!

Forum|alt.badge.img+2

Zie voor het vervangen van een verouderde KPN Prepaid simkaart:

https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart-3/prepaid-sim-kaart.htm .

Mocht dit niet werken wegens te weinig of bevroren beltegoed, zie dan:

https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen .

Zet ook je telefoonnummer en simkaartnummer in een PRIVÉ veld van je forumprofiel. Zie:

https://community.kpn.com/settings/profile ,

zodat een forum moderator zonodig de status van je prepaid aansluiting kan controleren.

Reageer