Skip to main content
Beantwoord

E-mail van Albert Heijn komt niet binnen

  • 26 januari 2024
  • 2 reacties
  • 182 keer bekeken

Ireen03
Nieuwkomer

Ik kan de email van de albert heijn niet ontvangen. Punt is: ik weet mijn wachtwoord bij AH niet meer. Inmiddels diverse keren geprobeerd via klantenservice van AH. Ook via de site van AH kan ik niets aanpassen omdat de betreffende email niet bij mij aankomt. Niet in de 'gewone' mail en ook niet in de spambak. Ik krijg ook de bevestiging van mijn bestellingen bij AH niet meer binnen. Ikzelf heb ze niet geblokt.

 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Zonder wachtwoord kan ik totaal niets bij AH. 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @Ireen03 . Vanuit KPN kan ik hier helaas niks mee.

Als jouw mail verder goed werkt (dat kun je testen door jezelf een mailtje te sturen)  werkt de door ons geleverde dienst goed.

zo te zien heeft AH een chat → https://www.ah.nl/klantenservice

 

(en anders een alternatief e-mail (gmail?) adres proberen? )

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27505 reacties
  • Antwoord
  • 29 januari 2024

Hoi @Ireen03 . Vanuit KPN kan ik hier helaas niks mee.

Als jouw mail verder goed werkt (dat kun je testen door jezelf een mailtje te sturen)  werkt de door ons geleverde dienst goed.

zo te zien heeft AH een chat → https://www.ah.nl/klantenservice

 

(en anders een alternatief e-mail (gmail?) adres proberen? )

 


AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2343 reacties
  • 29 januari 2024

Vul je wel het juiste e-mailadres in, bij het proces om je wachtwoord te resetten? Uit veiligheidsoverwegingen vermelden heel veel sites niet meer of het e-mailadres correct is.