Bij mij is de overstap van Xs4all naar KPN moeizaam. Benieuwd of anderen ook slechte ervaringen hebben. Vooraf werd vermeld dat er niets zou veranderen, helaas is mijn ervaring anders:
- Meer dan 30 minuten wachten totdat je een helpdeskmedewerkers aan de lijn hebt. Dat is me bij Xs4all nog nooit gebeurt.
- KPN veilig is niet te downloaden met Safari, zo bleek. Dat uitzoeken duurde nog eens een half uur. Met Google Chrome lukte het wel Hoe kan het dat KPN dit niet heeft getest voordat ze mensen overzetten van Xs4all naar KPN.
- Sinds de overstap krijg ik berichten dat de mail niet is verstuurd omdat het adres niet bestaat of vanwege andere onbegrijpelijke codes. Na advies van helpdesk contact opgenomen met het Abuseteam van KPN. De helpdesk kon me niet helpen.
- Het KPN abuse team geeft keer op keer hetzelfde antwoord: het mailadres bestaat niet. Dat is onzin, want het is een adres van een collega en via een andere mailserver lukt het verzenden prima. Het KPN abuse team biedt geen oplossing en de klantgerichtheid is onaanvaardbaar slecht.
Tijd voor een andere provider?.