Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg regelmatig de foutmelding "je hebt geen internettoegang"

  • 22 augustus 2024
  • 9 reacties
  • 136 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 7 reacties

Sinds ruim een week krijg ik regelmatig de melding: je hebt geen internettoegang, herstart de modem.

Dit heb ik al enige keren gedaan, maar probleem blijft toch terugkeren.

Op die momenten heb ik wel internet op de telefoons etc

Soms ververst de box zichzelf en de ene keer gaat dat goed, de andere keer moet ik zelf de box herstarten.

Ik heb de indruk dat dit alleen of voornamelijk voorkomt bij terugkijken van opgenomen programma's

Dit probleem wordt nu zo langzamerhand wel erg irritant

 

wat is de oplossing?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Dat is netjes! Gek dat het beheren niet lukt. Wat als je het op een andere webbrowser probeert? (Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox etc.)

Je kunt hier trouwens ook met ons over bellen via 0800-0402 als je sneller contact wilt. Dan kan mijn collega alles met je doorlopen en hopelijk is de oplossing dan snel gevonden!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 22 augustus 2024

Welke TV ontvanger heeft u? Is dat misschien een Motorola? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 22 augustus 2024

ik heb de KPN TV+ box


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 22 augustus 2024
Arji schreef:

ik heb de KPN TV+ box

Ok. Met een utp kabel rechtstreeks op het modem van KPN aangesloten? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 22 augustus 2024

Nee via Superwifi punt verstrekt door KPN


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7648 reacties
  • 24 augustus 2024

Hi @Arji! Dat lijkt me inderdaad irritant als je TV aan het kijken bent. 

Als de TV+ Box via de wifi is aangesloten ben ik benieuwd of dit komt doordat de wifi niet goed aankomt op de TV+ Box. Heb je de Wifi Manager al eens doorlopen sinds dit speelt?
Voer de snelheidsmetingen hiervoor in de buurt van je TV+ Box uit en blijf hem doorlopen totdat de snelheid hoger ligt daar waar de Box staat. 

Hoe gaat het dan?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 25 augustus 2024

Beste Sanne, ik heb de wifi manager doorlopen en krijg  Netwerk wijkcentrale oke, en Thuis KPN box 12 niet oke, hierna nogmaals met hetzelfde resultaat.

Info van de box: wifi status verbonden,wifi kwaliteit goed en wifi sterkte variërend 52 tot 59%

Wat  nu?

Vr groet


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7648 reacties
  • 25 augustus 2024

Welke snelheid is er gemeten bij je TV+ Box in de buurt? De Wifi Manager zou dat ook moeten laten zien in Mbit/s.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 25 augustus 2024

Volgens de informatie van de box 172 mbps, na een herstart van de box 1080 mbps

Echter wifinetwerk beheren via mijnkpn lukt op dit moment niet,krijg iedere keer  gaat iets mis probeer het later nog n keer

Sanne van KPN schreef:

Welke snelheid is er gemeten bij je TV+ Box in de buurt? De Wifi Manager zou dat ook moeten laten zien in Mbit/s.

 

 

Sanne van KPN schreef:

Welke snelheid is er gemeten bij je TV+ Box in de buurt? De Wifi Manager zou dat ook moeten laten zien in Mbit/s.

 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7648 reacties
  • Antwoord
  • 29 augustus 2024

Dat is netjes! Gek dat het beheren niet lukt. Wat als je het op een andere webbrowser probeert? (Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox etc.)

Je kunt hier trouwens ook met ons over bellen via 0800-0402 als je sneller contact wilt. Dan kan mijn collega alles met je doorlopen en hopelijk is de oplossing dan snel gevonden!