Skip to main content
Beantwoord

De factuur voor Tv en Internet staat niet in MijnKPN

  • 22 januari 2024
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

in Mijn KPN  staat factuur TV en Internet niet vermeld

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @R. Toebes, om je facturen in MijnKPN te kunnen zien, dient wel het abonnement gekoppeld te zijn aan het MIjnKPN account. Koppelen doe je op de volgende wijze:

 

Koppelen van een abonnement aan MijnKPN

  1. Log in op MijnKPN met je gebruikersnaam (je e-mailadres) 
  2. Ga naar ‘Producten’ 
  3. Klik op [Product toevoegen] 
  4. Kies welk product je aan je MijnKPN wil koppelen 
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36667 reacties
  • 22 januari 2024

Hallo @R. Toebes ,

Dan kun je het product Internet toevoegen in jouw MijnKPN. 

De ervaring leert dat de facturen dan al snel tevoorschijn komen. 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10757 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2024

Hallo @R. Toebes, om je facturen in MijnKPN te kunnen zien, dient wel het abonnement gekoppeld te zijn aan het MIjnKPN account. Koppelen doe je op de volgende wijze:

 

Koppelen van een abonnement aan MijnKPN

  1. Log in op MijnKPN met je gebruikersnaam (je e-mailadres) 
  2. Ga naar ‘Producten’ 
  3. Klik op [Product toevoegen] 
  4. Kies welk product je aan je MijnKPN wil koppelen