Skip to main content

Het lukt niet om multisim te activeren

  • 30 december 2023
  • 1 reactie
  • 11 keer bekeken

Ik ben in bezit van een iphone 15 pro met de allernieuwste update en een Apple watch 9 . Helaas kan ik mij watch niet activeren, terwijl ik wel een multisim abonnement heb. Steeds krijg ik de melding (zie foto) Wanneer gaat dit actief worden gemaakt? 

 

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6957 reacties
  • 2 januari 2024

@René Poortman Is het activeren nog gelukt? Betreft dit een nieuwe watch of is deze eerder actief geweest in combinatie met een ander toestel? Zou je anders eens jouw profiel kunnen aanvullen en mij een seintje geven wanneer dat is gedaan? Dan kijk ik even mee!