Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel gratis ESPN gekozen maar zenders werken niet

• 30 maart 2025
  • 5 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik heb half maart via mijn KPN gekozen voor gratis ESPN (combivoordeel level 3). Dit is ook terug te zien in mijnKPN, maar ik kan de zenders niet ontvangen. Moet ik zelf nog iets doen om dit te activeren of is er iets mis gegaan?

Beste antwoord door Noordzee

OK ​@B.deGier ,

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Bekijk origineel

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36686 reacties
  • 30 maart 2025

Hallo ​@B.deGier ,

Je kunt die zenders bekijken via de kanalen 221, 222, 223 en 224. Staan die zenders misschien verborgen in jouw zenderlijst? 

ESPN 1 t/m 4 is onderweg ook te kijken via de KPN TV app.

Hoe kies en activeer ik mijn keuzevoordeel, zoals Netflix, ESPN Compleet of 1Password?

Ga in MijnKPN naar de Combivoordeel pagina. Die vind je onder je profiel, onder producten en onder Voor Jou.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 31 maart 2025

Hallo Noordzee,

Dat klopt, ik kan die kanalen wel vinden, maar dan staat er dat ik een dagpas moet kopen of een abonnement af moet sluiten. Dus blijkbaar is er een knopje niet goed om gezet bij KPN?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36686 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2025

OK ​@B.deGier ,

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 31 maart 2025

Dank je wel, ik heb een belafspraak gemaakt!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23417 reacties
  • 1 april 2025

Hi ​@B.deGier, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door ​@Noordzee , waarvoor dank. Is het gelukt? 

Reageer