Ik snap heel goed dat dit enorm frustrerend zal zijn, maar je bent hier op dit moment aan het verkeerder adres, daarom kan ik je niet verder helpen. Dit heeft niks met onwil of onkunde te maken, maar puur met dat nu nog geen lijn hebt waar wij een signaal op kunnen leveren.
KPN Netwerk is niet een afdeling van KPN de internetprovider, maar staat daar helemaal los van. Ik snap dat dit heel verwarrend is, omdat beide wél onderdeel zijn van KPN en dezelfde naam dragen.
KPN Netwerk is verantwoordelijk voor de aanleg van het glasvezelnetwerk. Hier hebben wij als KPN de internetprovider, waar je nu contact mee hebt, helaas heel weinig mee te maken. Alles wat er wordt gedaan voordat je glasvezelpunt goed is geactiveerd, gaat buiten mij en mijn collega's van de telefonische klantenservice van KPN om.
Wij kunnen en mogen net zoveel inzien als elke andere provider die gebruik maakt van het glasvezelnetwerk dat KPN Netwerk aanlegt. Zolang je geen aansluiting hebt kan geen enkele provider je een signaal leveren. Zie het als dat ergens nog geen spoor aan is gelegd, dan kan de NS daar ook geen trein laten rijden, hoe graag ze ook zouden willen.
Op dit moment ben je door KPN Netwerk nog niet aangesloten in de centrale. Het enige dat ik hier over kan zien, is dat dit momenteel gepland staat voor 20 mei. Mocht KPN Netwerk ook nog iets bij jou thuis moeten doen om je aansluiting gereed te krijgen, dan horen ze contact met je op te nemen voor het maken van een afspraak.
Wat er precies mis gaat met dat abonnement waar je volgens KPN Netwerk akkoord op moet geven, dat weet ik ook niet. Wij hebben geen contact met de klantenservice van KPN Netwerk en hebben hier verder ook niets van inzichtelijk.