KPN veilig blijft na installatie hangen in een “kritische fout” melding ‘uw pc moet opnieuw worden opgestart’ in een rood afgekaderde alinea met sneeuw over het logo. De Pop-up om opnieuw op te starten blijft verschijnen. Ja, pc voldoet aan alle eisen. Geen andere virus software draaiende, naast Windows 10 Defender. Deze aan/uit zetten had ook geen effect.
Ik heb hem al 4x opnieuw geïnstalleerd. Vrijgegeven en weer aangemeld. Alles geüpdate.
Tips?
Beste antwoord door Mary76
Opgelost! Voor degenen met hezelfde probleem hier de uitleg:
check windows 10 update. Instellingen>updates. Staat er “Windows 10 22H2” failure? (ik kreeg hier een foutmelding dat het via de PC niet lukte). Zo ja, maak eerst een herstelpunt of backup van je PC. Daarna:
Opgelost! Voor degenen met hezelfde probleem hier de uitleg:
check windows 10 update. Instellingen>updates. Staat er “Windows 10 22H2” failure? (ik kreeg hier een foutmelding dat het via de PC niet lukte). Zo ja, maak eerst een herstelpunt of backup van je PC. Daarna:
Heb geduld, dit duur een kwartier. Daarna start hij opnieuw op en begint weer alles te verwerken. In totaal ca. 1 uur tijd.
Hij begint met een zwart scherm Hallo. Schrik niet, al je gegevens staan er nog op
Eenmaal opgestart op je desktop, klik KPN Veilig aan. Deze stond bij mij op ‘onbeveiligd'. Aldaar ingeschakeld...en zo waar, hij doet het!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.