ik wil graag een nog een extra 4k tv kastje bijbestellen voor in mijn slaapkamer.
online in mijn account lukt niet met aanvragen, telefonisch ben ik zelf niet beschikbaar. via live chat en sociaalmedia onwijs drukte wat niet lukt al de gehele dag.
ik hoop dat een medewerker voor mijn kan bestellen via deze weg?
Als ik je abonnement er bij pak, zie ik dat je bestelling dit moment nog niet volledig af is gerond. Je hebt eerder vandaag als het goed is bericht ontvangen over het bezorgen van eerste tv-ontvanger. Pas als die bestelling af is gerond, kan er een nieuwe bestelling worden geplaatst, het is niet mogelijk om een al bestaande bestelling aan te passen of uit te breiden.
Als je de eerste ontvanger aan hebt gesloten, zal het niet lang meer duren voordat het je wel lukt om een tweede te bestellen 🙂
Goedemiddag,
bedankt voor de terugkoppeling.
ik beschik al over een 4K kastje voor in de woonkamer.
vanmiddag word er nog een digitale tv kastje bezorgd voor in de slaapkamer.
Dat is inderdaad niet goed @marcojaguartje, hier moet een KPN moderator naar kijken. Je hebt in ieder geval je forumprofiel aangevuld. 😉 Het kan 1 à 2 dagen duren dat ze hier reageren, het kan ook sneller zijn maar dat ligt aan de drukte.
@marcojaguartje nu ik deze afbeelding zo bekijk, hoe hoog is jou internetverbinding? Als dit te laag is dan werkt het ook niet. Maar dat is het ook niet, want volgens jou gegevens kun je 6 tv ontvangers op jou adres kwijt.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.