Skip to main content
Beantwoord

E-mailadres factuur voor Internet wijzigen gaat niet goed

  • 3 juni 2022
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 5 reacties

Lijkt gerelateerd aan andere topics: ik heb een oud emailadres waar ik mijn factuur voor Internet ontvang. KPN ID reeds aangepast en krijg daar netjes de facturen van Mobiel binnen. Graag wil ik dit ook voor Internet ðŸ˜Ž

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hi @jdfs! Dan gaan we dat regelen, toch? ðŸ˜‰

Ik kan dat via het Forum voor je doen, op basis van jouw klantgegevens. Als je deze kunt invullen/ aanvullen in jouw Forum profiel?

  • Graag ook nog het klantnummer van het Internet abonnement
  • De laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Bellen mag uiteraard ook!
Mijn collega's zijn telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7142 reacties
  • Antwoord
  • 6 juni 2022

Hi @jdfs! Dan gaan we dat regelen, toch? ðŸ˜‰

Ik kan dat via het Forum voor je doen, op basis van jouw klantgegevens. Als je deze kunt invullen/ aanvullen in jouw Forum profiel?

  • Graag ook nog het klantnummer van het Internet abonnement
  • De laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Bellen mag uiteraard ook!
Mijn collega's zijn telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 6 juni 2022
Shyrin_ schreef:

Hi @jdfs! Dan gaan we dat regelen, toch? ðŸ˜‰

Ik kan dat via het Forum voor je doen, op basis van jouw klantgegevens. Als je deze kunt invullen/ aanvullen in jouw Forum profiel?

  • Graag ook nog het klantnummer van het Internet abonnement
  • De laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Bellen mag uiteraard ook!
Mijn collega's zijn telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.

Done! 3 cijfers bij persoonlijke informatie aangevuld. Kan het e-mailadres gewijzigd worden naar hetgeen dat ook mijn KPN ID is?


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7142 reacties
  • 6 juni 2022

Yes, bij deze geregeld! âœ…
Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail!