Skip to main content
Beantwoord

Bestelstatus staat nog steeds op mijn oude geannuleerde bestelling

  • 24 augustus 2023
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

eind Juni via KPN winkel een alles in 1 pakket afgesloten + opzegservice van ziggo.

Helaas is dat niet goed gegaan want TV was niet meebesteld, na contact met klantenservice was enigste optie de bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

dit is in samnewerking met de klantenservice gedaan en in gang gezet, de nieuwe abbonement zou op 4 september ingaan maar wanneer ik inlog met mijn KPN ID om de bestelstatus in te zien word ik doorgeleid in de mijn KPN omgeving en krijg is steed te zien dat de besteling geannuleerd is (oude bestelling), ik kan dus nu niet mijn bestelstatus inzien.

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag @legalr en welkom hier op ons forum :)

De snelste manier om contact te krijgen voor dit soort zaken is door te bellen met onze klantenservice op het gratis nummer 0800 0402, dan kunnen mijn collega's je bestelling meteen erbij pakken. We zijn nu een paar dagen verder, weet jij inmiddels al meer? 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Goedemiddag @legalr en welkom hier op ons forum :)

De snelste manier om contact te krijgen voor dit soort zaken is door te bellen met onze klantenservice op het gratis nummer 0800 0402, dan kunnen mijn collega's je bestelling meteen erbij pakken. We zijn nu een paar dagen verder, weet jij inmiddels al meer?