Wil mijn diensten van KPN wijzigen. Krijg een brief waarin staat dat er een bericht naar een planet.nl adres is gestuurd. Dit adres is al "eeuwenlang” niet meer in gebruik!!! Bij mijn klantnummer staat het juiste e-mail adres.
Admin: klantgegevens verwijderd i.v.m. privacy
Beste antwoord door Bram van KPN
Hi @Kees van Drimmelen! Ik heb gezien de situatie even gekeken. Ik weet niet waarom het oude adres daar nog stond.
Wel moet als het goed is nu alles goed staan. Wil je de eerste 48 uur na dit bericht even afwachten en dan kijken of alles goed door de systemen is gerold?
Hi @Kees van Drimmelen! Ik heb gezien de situatie even gekeken. Ik weet niet waarom het oude adres daar nog stond.
Wel moet als het goed is nu alles goed staan. Wil je de eerste 48 uur na dit bericht even afwachten en dan kijken of alles goed door de systemen is gerold?
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.