Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding met Chromecast

  • 13 oktober 2022
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik kan geen verbinding maken met chroomcast. Ik heb de kpn app opnieuw geinstallerd en de chroomcast, en de wifi verbinding opnieuw. Dit alles 2 keer en het lukt nog steeds niet. Viaplay en netflix werken wel. Een week geleden werkt het wel.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Teresa13 ,

Veel andere klanten melden hetzelfde probleem : 

Ik ga er vanuit dat een moderator het probleem al heeft doorgespeeld de organisatie in. 
 

edit: Het TV-apps team van KPN is ermee bezig. 

Volg verder dat topic voor het laatste nieuws.  

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36645 reacties
  • Antwoord
  • 13 oktober 2022

Hallo @Teresa13 ,

Veel andere klanten melden hetzelfde probleem : 

Ik ga er vanuit dat een moderator het probleem al heeft doorgespeeld de organisatie in. 
 

edit: Het TV-apps team van KPN is ermee bezig. 

Volg verder dat topic voor het laatste nieuws.  


  • Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 13 oktober 2022

Ik heb geen idee of het is doorgespeeld, heb wel contact gehad met kpn maar zij zegt alles werkt, zal verbinden met technisch afdeling maar er werdt niet opgenomen