Welkom op de community @Kever24. Waar krijg je die melding precies? Is dat op de tv-ontvanger, is dat op je telefoon, is dat ergens anders? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. Hoe meer jij kunt vertellen, hoe meer wij met je mee kunnen denken.
Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan je ons ook bellen, we zijn bereikbaar op 0800-0402.
De app op de smart tv is niet van ons, daardoor hebben wij daar geen invloed op. Wij hebben alleen invloed op de apps op onze tv-ontvanger. Heb je daar ook een HBO app op? Werkt het daar wel goed of hetzelfde?
Als het daar wel goed op werkt of als jouw tv-ontvanger die app niet heeft kan je het beste contact opnemen met Samsung of HBO.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.