Skip to main content
Vraag

Foutcode 137 HBO app

  • 21 februari 2024
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik krijg foutcode 137 bij de HBO app.

alle andere app ‘s werken wel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community @Kever24. Waar krijg je die melding precies? Is dat op de tv-ontvanger, is dat op je telefoon, is dat ergens anders? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. Hoe meer jij kunt vertellen, hoe meer wij met je mee kunnen denken. 

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan je ons ook bellen, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 22 februari 2024

hallo Jassper,

het gaat om de app op mijn  Samsung smart TV.

Deed het tot gisteren wel daarna ineens deze melding'groet,Kever24 

 


Jasper van KPN
Moderator

De app op de smart tv is niet van ons, daardoor hebben wij daar geen invloed op. Wij hebben alleen invloed op de apps op onze tv-ontvanger. Heb je daar ook een HBO app op? Werkt het daar wel goed of hetzelfde?

Als het daar wel goed op werkt of als jouw tv-ontvanger die app niet heeft kan je het beste contact opnemen met Samsung of HBO.


Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • 249 reacties
  • 26 februari 2024

Zie link