Gisteren via de servicetool mijn SSID/Wifi naam gewijzigd, maar nu is de oude nog steeds zichtbaar en is hier gewoon op in te loggen. Dit geeft problemen met de interactieve tv… De oude SSID staat niet op http://192.168.2.254/ dus ik kan hem ook niet verwijderen oid. Hoe kan ik er voor zorgen dat dit verdwijnt? Kan iemand mij hier mee helpen?
Oude WiFi (SSID) nog steeds zichtbaar na wijzigen via servicetool
Beste antwoord door Nick83
Ok. Als je via de servicetool je wifi netwerk (naam en / of wachtwoord) aanpast, dat word dit wel in de Experiabox doorgevoerd, en ook in de Experia WiFi's en de SuperWifi's als u die zou hebben. Maar niet in de vierkante witte versterkers. Deze zenden dus nog gewoon het oude ongewijzigde netwerk uit.
Je zult rechtsreeks op deze versterkers zelf in moeten loggen. Net zoals u op de Experiabox gedaan heeft. Daarvoor moet u de ip adressen van deze versterkers weten. Om deze te weten te komen kunt u op de Experiabox inloggen. Dan gaat u in de bovenbalk naar "Netwerk" en vervolgens links naar "LAN". U ziet dan een lijstje met aangesloten apparaten en welk ip ze hebben gekregen.

In dit lijstje zouden de versterkers als het goed is staan. Op de bijbehorende ip adressen kunt inloggen. Vervolgens kunt u hier het wifi netwerk aanpassen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.